Vezi
pe harta
Lun | Mar | Mie | Joi | Vin | Sam | Dum |
---|---|---|---|---|---|---|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
||
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
|
17
|
18
|
19
|
20
|
21
|
22
|
23
|
24
|
25
|
26
|
27
|
28
|
29
cauta
|
30
cauta
|
Lun | Mar | Mie | Joi | Vin | Sam | Dum |
---|---|---|---|---|---|---|
1
cauta
|
2
cauta
|
3
cauta
|
4
cauta
|
|||
5
cauta
|
6
cauta
|
7
cauta
|
8
cauta
|
9
cauta
|
10
cauta
|
11
cauta
|
12
cauta
|
13
cauta
|
14
cauta
|
15
cauta
|
16
cauta
|
17
cauta
|
18
cauta
|
19
cauta
|
20
cauta
|
21
cauta
|
22
cauta
|
23
cauta
|
24
cauta
|
25
cauta
|
26
cauta
|
27
cauta
|
28
cauta
|
29
cauta
|
Opal by the Sea
situat pe faleza, la doar 50 de metri de plaja
vezi hotelul pe harta
Localizare: Hotelul Opal by the Sea este situat in partea nordica a peninsulei Cap Aurora, fiind amplasat pe faleza din statiune, la 50 de metri de plaja. Cazare: - spatiile de cazare din Hotel Opal au
urmatoarele caracteristici: suprafata totala este de cca. 18mp ( incluzand baia
si balconul). Baia dispune de cabina de dus ,
vas wc, chiuveta, oglinda , uscator de par, cosmetice. Camera este mochetata si
dispune de perdele si draperie. Balconul are doua scaune de terasa sau doua
taburete in camerele in care balconul este mai mic. In toate camerele sunt
televizoare LED conectate la retea TV cablu, doua fotolii o masuta. Amenajarea
si dotarea camerei este luminoasa si colorata, asigurand confort si ambianta
placuta. Dispune de sistem de conditionare a aerului pe principiul a doua
sezoane, cald sau rece. - iIn
camere nu exista frigidere casnice, ci numai mici racitoare hoteliere, tip
MINIBAR, specifice acestui tip de serviciu. Racitoarele mini-bar nu sunt in
masura sa pastreze alimente, cu atat mai mult nu pot asigura pastrarea
alimentelor pentru sugari si copii mici. - camerele
Hotelului Opal sunt dotate cu Mini-baruri. Acestea nu sunt frigidere sau
mini-frigidere si temperatura de rcire nu este ca cea a unui frigider, ele
sunt destinate exclusiv pstrrii de apa, buturi rcoritoare si buturi
alcoolice de mici dimensiuni. Supraincarcarea acestora cu alimente si alte
produse perisabile determina nu numai defectarea utilajului, si va si pune
sntatea in pericol, prin consumul produselor astfel pstrate. Restaurant: - serviciile de masa platite in avans (micul dejun si demipensiune pranz) se servesc exclusiv in regim bufet in perioada de sezon estival (01.07 -09.09.2024 pentru mic dejun , pranz ), iar in extrasezon si sezoanele intermediare se poate organiza bufet numai cu conditia intrunirii numarului minim de 40 de persoane inscrise la acest tip de masa. In cazul in care numarul minim de participanti pentru bufet nu este intrunit mesele se servesc ala farfurieasau in regim aa la cartea, insa strict in limita bugetului alocat. - din ratiuni comerciale si sanitare, categoric nu se permite introducerea si consumul in spatiile publice ale hotelului, terase, bar, restaurant, a mancarurilor si bauturilor aduse din exterior. Managementul isi rezerva dreptul de a solicita persoanelor aflate in aceasta ipostaza sa paraseasca de indata aceste spatii. - servirea meselor in regim bufet platite in avans se face numai intre anumite ore; conform orarului afisat la receptie. Principiul bufetului este acela al consumului fara restrictii de structura sau cantitate a preparatelor, insa exclusiv pe durata alocata si exclusiv in spatiul alocat. Pe durata sejurului, la mesele tip bufet, inclusiv micul dejun, nu este permisa scoaterea preparatelor sau bauturilor din perimetrul spatiilor alocate servirii mesei. Pentru cazurile exceptionale medicale se adreseaza sefului de sala. - accesul in restaurant in vederea servirii meselor in regim bufet (micul dejun si pranz) se face in baza BRATARILOR de masa primite de la receptia hotelului si a listelor nominale, prin verificarea numelui si numarului camerei ocupate. - suplimentul de demipensiune se comercializeaza conform numarului total de persoane (inclusiv copii) ocupante ale camerei. Nu se accepta vanzarea partiala din total numar ocupanti camera. Pentru copii sunt reduceri aplicabile in functie de varsta.] - purtarea
bratarii la incheietura mainii pe durata sejurului este OBLIGATORIE. In
perioada de varf de sezon, numrul de turistilor la mesele mic dejun si pranz servite in regim bufet suedez depaseste 500 de persoane. Pentru siguranta dumneavoastr, va rugam sa respectati ,,Regulile caseia. - programul meselor il gsiti la
Receptie. Consumul
de produse alimentare de la mic dejun si pranz este permis numai in intervalul
orar stabilit, si numai in spatiile dedicate acestui serviciu. Este interzisa
iesirea cu produse de la bufet, sustragerea acestora si consumarea lor in
camerele de hotel sau in alte spatii publice, in caz contrar se achita o taxa
de 100 lei. Conform normelor igienico-sanitare, consumul de produse alimentare
in camera de hotel, holuri hotel si alte spatii neconforme, implica riscuri
pentru sntatea dumneavoastr si poate atrage duntori. - membrii echipei operationale si ai managementului hotelului sunt permanent si deplin dedicati asigurarii celor mai bune servicii. De aici si aceasta rigoare a prezentarii conditiilor de comercializare si a regulilor interne de conduita, care sa nu lase loc interpretarilor. Fara indoiala, greseli pot fi facute de angajatii hotelului, iar exigenta si asteptarile unor oaspeti pot fi peste limitele fizice ale spatiilor si dotarilor hotelului, sau chiar si peste nivelul standardelor asumate de hotel. In absolut toate situatiile veti remarca o buna si corecta comunicare, bazata exclusiv pe onestitate si dorinta de a identifica o solutie de a rezolva eventuale nemultumiri, in limita posibilitatilor. Insa, intotdeauna dialogul trebuie purtat pornind de la premise corecte si bazat pe un real si deplin RESPECT RECIPROC. Alte info: - din ratiuni comerciale si sanitare,
categoric nu se admite introducerea in incinta hotelului si depozitarea in
camera sau pe balcoane a mancarurilor si bauturilor aduse din exterior.
Utilizarea echipamentelor de gatit/incalzit in camerele de hotel este strict
interzisa. Hotelul isi rezerva dreptul de a evacua din hotel persoanele care
aduc si utilizeaza astfel de echipamente. - administratia hotelului nu raspunde
de obiectele sau valorile uitate, pierdute, nesupravegheate sau neprotejate,
oriunde s-ar intampla disparitia acestora, in incinta hotelului sau perimetrul
exterior al proprietatii.
- potrivit
procedurilor de lucru ale Hotelului, repartizarea camerelor se poate face numai
cu o seara inainte, sau chiar in dimineata intrarii clientilor, in functie de
structura si numarul camerelor similare ce urmeaza a fie eliberate (check-out)
in ziua respectiva.
- ora
de incepere a zilei hoteliere acheck-ina, nu poate fi decat de la ora 18.00 si
ora de eliberare a camerei acheck-outa, nu poate fi mai tarziu de ora 12.00.
Tarifele pentru eliberarea tarzie a
camerei (aLate Check-outa) sunt:
- intre orele 12.00-15.00 a 30% din
tariful de receptie;
- intre orele 15.00-18.00 a 50% din
tariful de receptie; - dupa orele 18.00 a 100% din tariful de receptie;
Tarifele pentru ocuparea mai devreme
a camerei (aEarly Check-ina) sunt:
- intre
orele 08.00-12.00 a 50% din tariful de receptie;
- intre
orele 12.00-18.00 a 30% din tariful de receptie;
Sunt fara acoperire si numai pe
raspunderea agentiei de turism acele promisiuni facute clientilor privind
posibilitatea de preluare a camerei mai devreme de ora 18:00, sau eliberarea
mai tarziu de ora 12:00, sau ca vor avea camere alaturate de prieteni sau rude,
sau ca vor primi camera la un anumit etaj/corp al hotelului.
Orice solicitare in afara
precizarilor contractuale poate ramane ca o simpla optiune, pe care incercam sa
o satisfacem numai in limita posibilitatilor si disponibilitatilor, FIIND
EXCLUSA GARANTAREA, sens in care Agentia de turism accepta si recunoaste ca
Hotelul este exonerat de orice raspundere in raport cu acei clienti care au
primit garantii ce exced conditiile contractului. - lenjeria,
prosoapele sunt dedicati exclusiv utilizarii in camera. Se interzice categoric
scoaterea acestora din camera pentru utilizare pe plaja. Hotelul nu asigura
prosoape pentru accesul la plaja. - parcarea gratuita a autoturismelor
persoanelor cazate in hotel se poate face numai in spatiul special dedicat in
limita celor 120 locuri disponibile. Accesul este controlat si se acorda pe
principiul aprimul venit a primul servita, potrivit locurilor libere.Nu pot fi rezervate locuri de
parcare la receptie sau la personalul de paza. La iesirea din pacarea
hotelului, oricand pe durata sejurului, locul de parcare nu poate fi retinut,
la intoarcere accesul fiind posibil numai daca mai sunt locuri inca libere.
Agentilor de paza le este strict interzis sa manevreze autoturisme sau sa
pastreze cheile de contact ale celor parcate. Administratia hotelului nu are
nici o responsabilitate privind eventuale pagube produse propriilor vehicule,
sau altora, prin manevrarea sau parcarea neglijenta a acestora de catre
proprietari.Recomandam sa se parcheze exclusiv in
spatii si locuri clar marcate. Nu trebuie ignorate semnele specifice de
circulatie. Parcarea neregulamentara determina asumarea de proprietar a
amenzilor si a taxei de recuperare a vehicolului ridicat de organele abilitate.
Ridicarea autoturismului nu se reclama la receptia hotelului, ci se apeleaza
112. - conexiunea internet awirelessa
este disponibila GRATUIT in camere si in toate spatiile publice ale
proprietatii, inclusiv holuri, terase. Fiind o facilitate acordata gratuit, cu
anumite limite tehnice, nu poate fi garantata viteza si constanta conexiunii in
perioadele de maxima solicitare. - in
scopul pstrrii in siguranta a bunurilor Dvs. de valoare (bijuterii, sume mai
mari de bani), va rugam sa le lasati in seiful hotelului. Va recomandam sa
evitati pstrarea sumelor mari de bani lichizi in camera de hotel. - pentru
siguranta copiilor dumneavoastr, dar si pentru a evita producerea de pagube
proprietatii, aveti obligatia, conform legii sa va supravegheati copiii minori.
Nu rspundem de siguranta copiilor Dvs. in incinta si in cadrul proprietatii (inclusiv spatii exterioare, locuri de joaca). Producerea de pagube in incinta
complexului sau pe suprafata proprietatii, conduce la suportarea contravalorii
acestor pagube, pe msur daunelor solicitate de proprietate - avand in vedere timpul necesar pentru
curatarea camerelor dup sedere si ora de Check-Out (ora 12:00) cazarea
turistilorr sositi (Check-in) se face incepand cu ora 16.00, atunci cand sunt camere disponibile, si cu ora 18:00 cand hotelul este incarcat!
De-cazarea (Check-out) se face cel tarziu la ora 12.00, la pranz. Receptia are
program de functionaree non-stop pe perioada sezonului estival, asadar nu
trebuie sa va faceti probleme in legtur cu ora sosirii dumneavoastr la
hotelul nostru.
aLate
Check-outa si aEarly check-ina se pot organiza contra-cost, anuntand Departamentul de Rezervri sau Rceptia hotelului cu o zi in avans, in functie de disponibilitate. - parcarea
este gratuita si o oferim in limita disponibilitatii! La check-in, solicitati tichetul de parcare; tichetul se va completa si se va
afisa in bordul masinii, astfel incat sa fie vizibil din exterior. Va rugam sa
nu parcati in zona de intrare in hotel, acest spatiu trebuie sa ramana liber
pentru servicii de urgenta (Salvare, Pompieri). V atragem atentia c parcarea o oferim gratuit, IN LIMITA LOCURILOR
DISPONIBILE (120 locuri), hotelul neavand nici o obligatie legal de a v pune la
dispozitie un loc de parcare. V rugm s nu parcari masina in zone neconforme
(vezi marcaj trasat). SC OPAL SA nu iisi asum nici o rspundere in
eventualitatea producerii unor avarii de ctre alte terte persoane, masinii DVS. - in
incinta complexului nostru au acces GRATUIT la
Kids Club copii cu varste cuprinse intre 3 si 10 ani. Programul
de functionare il gasiti la Receptie. In Lobby este situat spatiul FUN ROOM,
un centru de distractii la care au acces contra-cost (exceptie facand ofertele
speciale cu acces inclus) copii cu varsta peste 10 ani). Complex
OPAL by the sea va pune la
ddispozitie si servicii Teren Tenis. Tarifele le asiti la
Receptie.
- PISCINA pentru
adulti si copii are apa incalzita in lunile iunie si septembrie, cand este
necesar, la temperaturi intre 23-26 grade Celsius, conform normativelor pentru
piscin exterioara. Dusull de pe piscina exterioar are ap rece si cald. V rugm s aveti rbdare dac doritisfolositi apa cald pntru ca
aceasta s ajung din centrala termic.
Piscina
are suprafata de 20/12 m, cu adancime cuprins intre 50 cm in zona copiilor si 130 cm in zona destinat adultilor. Plaja piscinei, este amenajat cu
sezlonguri si umbrele, aceasta fiind deservit de un bar, nou construit.
Sezlongurile nu se pot rezerva in avans, se ocup in ordinea sosirii. ACCESUL
LA PISCIN SE VA FACE PE BAZA BRATARIII PRIMITE DE LA RECEPTIE. Regulamentul si programul de unctionare a piscinei il gasiti la Receptie.
FUMATUL LA PISCINA ESTE STRICT INTERZIS! INTRAREA CU PRODUSE SI BUTURI DIN AFARA UNITATII SI CONSUMUL ACESTORA ESTE
STRICT INTERZIS a TAXA 100 LEI! - TURISTII NOSTRI AU
ACCES LA PLAJA AMENAJAT, ACCESUL FACANDU-SE FACIL, DE LA TERASA HOTELULUI, SE
COBOAR TREPTELE PE PARTEA STANG TREC DE PRIMA SECTIUNE DE PLAJ, IAR
URMTOAREA SECTIUNE ESTE PLAJA OPAL by the sea***, FIIND VORBA DE UN DRUM
PARCURS PE JOS DE MAXIM TREI MINUTE. Turistiiau
acces lasezlonguri in regim de inchiriere. De la Receptie se d un tiket care
trebuie prezentat personalului de la plaj. Sezlonguile se inchiriaza cu
saltea, masuta si umbrela. PRETUL DE INCHIRIERE IL GSITI LA RECEPTIE. Clientii Hotelului OPAL
by the sea ***, vor plti contravaloarea inchirierii sezlongurilor la receptie,
unde vor primi un TICKET pe care il vor prezenta de fiecare dat personalului
de la plaj, vor fi deserviti de personalul hotelului in ordinea venirii si disponibilitatii sezlongurilor la personalul de la plaj, dac exist
disponibilitate. Turistii care nu doresc s inchirieze sezlong, pot opta
s stea la plaj pe suprafata dedicat zonei pentru cearceafuri Acces animale: Accesul in incinta complexului, cu orice fel de
animal de companie (papagal, iepure, pisica, broasca testoasa, caine si s.a.)
presupune achitarea ,,Taxei pentru animal de companiea, conform
tarifelor afisate. Orice paguba produsa de animalul de companie, cade in
sarcina aapartinatorului. Cainii,, chiar daca sunt de talie mica sau medie,
trebuie sa aib lesa pe suprafata proprietatii, si nu pot fi lasati liberi. In
perioada servirii meselor, nu este permis accesul animalelor de companie in incinta
restaurantului si pe teras. Pentru respectarea normelor DSP, cat si pentru
siguranta Dvs., NU este permis accesul cainilorla PISCINA!
V RUGM S NU LASATI ANIMALELE DE COMPANIE S ISI FAC NEVOILE PE PAJISTEA HOTELULUI! ACEASTA ESTE O ZON DE RELAXARE SI COPII DUMNEAVOASTR SE POT
IMBOLNAVI! Taxele locale nu sunt incluse in tarife si se achita la receptie!

Hotel Opal Cap Aurora
Hotel Opal*** pune la dispozitia turistilor un numar de 217 camere duble si 17 apartamente. Camerele au dotari specifice categoriei de 3 stele: TV LED, racitor, aer conditionat, internet. Toate camerele au balcon cu vedere la mare sau la padure. Serviciile de masa se asigura in Restaurantul complet renovat - amenajare moderna, cu linii noi pentru servirea meselor sub forma de buffet suedez, mobilier nou si pe terasa Opal (a la carte), care are vedere la mare. Restaurantul Opal gazduieste mic dejun si pranz sub forma de bufet suedez, cu bauturi incluse (apa, suc si bere). Terasa Opal in aer liber este deschisa la pranz si cina, pentru servirea a la carte. In majoritatea serilor ambianta este asigurata de o formatie care canta live. Serviciile de masa platite in avans (micul dejun si demipensiune pranz)
se servesc exclusiv in regim bufet in perioada de sezon estival (01.07 -09.09.2024 pentru mic dejun , pranz ), iar in extrasezon si sezoanele intermediare se
poate organiza bufet numai cu conditia intrunirii numarului minim de 40 de
persoane inscrise la acest tip de masa. In cazul in care numarul minim de
participanti pentru bufet nu este intrunit mesele se servesc la farfuriesau
in regim a la carte, insa strict in limita bugetului alocat. Pentru momentele de relaxare, Hotel Opal pune la dispozitia oaspetilor sai o zona de lounge cu priveliste spre mare, amenajata cu mese de bar, bancute, umbrare si sezlonguri, precum si un teren de tenis cu zgura, deservit la cerere, de un instructor. PISCINA pentru adulti si copii are apa inclzit in
lunile iunie si septembrie, cand este necesar, la temperaturi intre 23-26 grade
Celsius, conform normativelor pentru piscin exterioara. ACCESUL LA
PISCIN SE VA FACE PE BAZA BRTRII PRIMITE DE LA RECEPTIE. Pentru copii sunt amenajate 2 locuri de joaca, unul interior (cu supraveghetor) si unul exterior. Saptamanal sunt organizate diferite activitati pentru cei mici. Hotelul dispune de parcare cu o capacitate de 120 de locuri, gratuita in limita locurilor disponibile. Este permis accesul cu animale de companie de talie mica, taxa 55 lei/zi; Nu este permis accesul cainilor la piscina hotelului! Nu se poate valorifica masa in sistem fisa cont. Masa se achita pentru toate persoanele ocupante ale camerei.Check-inul se face la ora 18:00

Topaz
HOTEL TOPAZ - Relaxare si confort pe malul mriiRenovat integral in anul 2023 hotelul Topaz 4****, este situat pe promenada statiunii Cap Aurora. Camerele si apartamentele decorate cu bun gust si rafinament, bile luxoase, spatiile comune elegante, restaurantul si barul de o eleganta desavarsita, piscina integrat perfect in arhitectura zonei, cadrul natural extraordinar sunt doar cateva dintre atuurile cu care hotelul Topaz isi asteapta turistii.Locul in care pdurea Comorova se prelungeste pana in imediata vecintate a mrii a fost de-a lungul anilor locul preferat de turistii dornici de o vacanta linistita in mijlocul naturii. Arhitectura deosebit, peisajul, pdurea si golfurile contribuie la crearea unui cadru ideal pentru o vacanta de vis. Locatia spectaculoas, situat pe un promontoriu, a fcut ca aceast zon s atrag de-a lungul timpului turistii in cutarea unei oaze de relaxare. Golfuletele de pe malul mrii sunt e insiruite intr-un joc de forme unic, delimitand plaje cochete, iar terasele din jurul hotelurilor, inundate in verdeeata, ofer o panoram deosebit asupra mrii. Renscut in ultimii ani in urma investitilorr in infrastructura turistic, statiunea a cptat un aspect unic, fiind foarte apreciat de turistii in cutarea unui loc linistit si discret care s le asigure o vacanta de neuitat departe de agitatia specific altor staLLiuni de pe litoral.Va informam ca incepand cu sezonul 2021 se va incasa la check-in taxa de statiune, in valoare de 5 lei/persoana/zi, conform HCL 283/23.12.2020 c. Vor fi taxate toate persoanele cu varsta de 18 ani impliniti. Dotari si servicii Hotelul are parcare, 2 lifturi, piscina exterioara si bar. Oaspetii hotelului au acces gratuit la piscina cu sezlonguri.Nu accepta animale de companie. Servicii masa MASA: Serviciile de masa (mic dejun si pranz bufet, cina a la carte) se vor servi la restaurantul Hotelului Opal, din cadrul complexului Topaz-Opal-Cristal.Mic dejun - bufet suedezPranz - bufet suedez 75 lei/ pers/ ziCina - a la carte 75 lei/ pers/ zi Dotari camere Toate spatiile de cazare au fost renovate integral si sunt dotate cu pat matrimonial, aer conditionat, LCD tv, minibar, wi fi, bai cu cabina de dus, uscator de par si obiecte de toaleta, si balcoane.Camerele duble luxury au o suprafata de aproximativ 15 mp. Se poate adauga pat suplimentar. Unele pot avea vedere la mare.Camerele triple luxury sunt mai spatioase si au in dotare, 3 paturi de o persoana din care 2 se pot uni. Suprafata aproximativ 18 mp.Apartamente cu camere comunicante si cu vedere la mare sunt compuse dintr-un living cu canapea extensibila, baie si dormitor cu pat matrimonial. Intre dormitor si living exista usa separatoare.Apartamente luxury cu camere decomandate si cu vedere la mare sunt compuse din doua dormitoare cu pat matrimonial, o singura baie si un mic living. Dormitoarele au usa. Facilitati copii In camera dubla:- Primul copil 0-11.99 ani beneficiaza de gratuitate la cazare, fara pat suplimentar; al 2-lea achita pat suplimentar (50% din valoarea unui loc);- copii peste 12 ani achita pat suplimentar ( 50% dintr-un loc de cazare/zi). Baby cot - gratuit, la cerere, in functie de disponibilitate

Topaz
8.8 booking (fabulos)
HOTEL TOPAZ - Relaxare si confort pe malul mriiRenovat integral in anul 2023 hotelul Topaz 4****, este situat pe promenada statiunii Cap Aurora. Camerele si apartamentele decorate cu bun gust si rafinament, bile luxoase, spatiile comune elegante, restaurantul si barul de o eleganta desavarsita, piscina integrat perfect in arhitectura zonei, cadrul natural extraordinar sunt doar cateva dintre atuurile cu care hotelul Topaz isi asteapta turistii.Locul in care pdurea Comorova se prelungeste pana in imediata vecintate a mrii a fost de-a lungul anilor locul preferat de turistii dornici de o vacanta linistita in mijlocul naturii. Arhitectura deosebit, peisajul, pdurea si golfurile contribuie la crearea unui cadru ideal pentru o vacanta de vis. Locatia spectaculoas, situat pe un promontoriu, a fcut ca aceast zon s atrag de-a lungul timpului turistii in cutarea unei oaze de relaxare. Golfuletele de pe malul mrii sunt e insiruite intr-un joc de forme unic, delimitand plaje cochete, iar terasele din jurul hotelurilor, inundate in verdeeata, ofer o panoram deosebit asupra mrii. Renscut in ultimii ani in urma investitilorr in infrastructura turistic, statiunea a cptat un aspect unic, fiind foarte apreciat de turistii in cutarea unui loc linistit si discret care s le asigure o vacanta de neuitat departe de agitatia specific altor staLLiuni de pe litoral.Va informam ca incepand cu sezonul 2021 se va incasa la check-in taxa de statiune, in valoare de 5 lei/persoana/zi, conform HCL 283/23.12.2020 c. Vor fi taxate toate persoanele cu varsta de 18 ani impliniti. Dotari si servicii Hotelul are parcare, 2 lifturi, piscina exterioara si bar. Oaspetii hotelului au acces gratuit la piscina cu sezlonguri.Nu accepta animale de companie. Servicii masa MASA: Serviciile de masa (mic dejun si pranz bufet, cina a la carte) se vor servi la restaurantul Hotelului Opal, din cadrul complexului Topaz-Opal-Cristal.Mic dejun - bufet suedezPranz - bufet suedez 75 lei/ pers/ ziCina - a la carte 75 lei/ pers/ zi Dotari camere Toate spatiile de cazare au fost renovate integral si sunt dotate cu pat matrimonial, aer conditionat, LCD tv, minibar, wi fi, bai cu cabina de dus, uscator de par si obiecte de toaleta, si balcoane.Camerele duble luxury au o suprafata de aproximativ 15 mp. Se poate adauga pat suplimentar. Unele pot avea vedere la mare.Camerele triple luxury sunt mai spatioase si au in dotare, 3 paturi de o persoana din care 2 se pot uni. Suprafata aproximativ 18 mp.Apartamente cu camere comunicante si cu vedere la mare sunt compuse dintr-un living cu canapea extensibila, baie si dormitor cu pat matrimonial. Intre dormitor si living exista usa separatoare.Apartamente luxury cu camere decomandate si cu vedere la mare sunt compuse din doua dormitoare cu pat matrimonial, o singura baie si un mic living. Dormitoarele au usa. Facilitati copii In camera dubla:- Primul copil 0-11.99 ani beneficiaza de gratuitate la cazare, fara pat suplimentar; al 2-lea achita pat suplimentar (50% din valoarea unui loc);- copii peste 12 ani achita pat suplimentar ( 50% dintr-un loc de cazare/zi). Baby cot - gratuit, la cerere, in functie de disponibilitate

DELTA
Hotelul este situat la in centrul statiunii, la doar 100 metri de plaja. Cu o capacitate de cazare de 313 de camere, hotelul ofera servicii diversificate si de calitate, care il recomanda si il situeaza in topul unitatilor hoteliere din statiune si de pe litoralul romanesc. Hotelul dispune de 190 camere cu pat dublu, 84 camere cu doua paturi, 34 camere duble family si 5 apartamente. Toate camerele sunt dotate cu baie proprie cu dus, balcoane mobilate, frigo-bar, aer conditionat reglabil individual, televiziune prin cablu, telefon direct international, depozit de valori la receptie, internet wifi gratuit. Facilitati hotel: restaurant cu aer conditionat, terasa, pizzerie - cuptor cu lemne, restaurant Fish&Grill, bar, Piano Bar, bar la piscina, bar pe plaja copiilor, 5 sali de conferinte, acces internet, Spa California cu sauna, jacuzzi si fitness, club pentru copii, plaja privata, parcare (serviciu cu plata). - **La sejur de minim 6 nopti, turistii beneficiaza gratuit de spectacole la Teatrul de Vara Jupiter: saptamanal - 3 spectacole (1 iulie - 31 august), o intrare gratuita pentru 2 persoane/camera la Paradis Land - parc de aventura si 1 acces/familie in limita a 3h la Galaxy WaterPark Jupiter - ****Acces inclus - Muzica buna - Da! / DJ de renume - Da! / Locatie: pe malul marii! / Bauturi: All Inclusive! / In fiecare seara la: DJ & Live music Club CoHotels! - 2 sezlonguri/camera pe unul dintre sectoarele de plaja Concept Family All Inclusive: - Acces si sezlong cu umbrela (in limita disponibilitatilor), la piscina hotelului; - Acces la sauna si jacuzzi la Hotel California (cu rezervare prealabila); - 2 sezlonguri cu umbrela incluse/camera pe plaja Copiilor sau pe plaja California pentru toti turistii cazati in hotelurile Grupului CoHotels; - La sejur de minim 6 nopti, turistii beneficiaza gratuit de spectacole la Teatrul de Vara Jupiter: saptamanal - 3 spectacole (1 iulie - 31 august), o intrare gratuita pentru 2 persoane/camera la Paradis Land - parc de aventura si 1 acces/familie in limita a 3h la Galaxy WaterPark Jupiter; - Acces inclus: Muzica buna - Da! / DJ de renume - Da! / Locatie: pe malul marii! / Bauturi: All Inclusive! / In fiecare seara la: DJ & Live music Club CoHotels!; - Restaurant Delta (AI) - Orchestra live, solisti, trupe de dansatori, momente comice si de magie, animatori, intr-un cuvant spectacol seara de seara; - Restaurant California (AI) - atmosfera romantica, muzica live, in fiecare seara la terasa piscinei cu vedere la mare; - Restaurant Fish & Grill, a-la-carte: In acordurile pianului, pe malul marii vei gusta cele mai savuroase specialitati de carne si peste; serviciu cu plata; - Internet Wifi gratuit in camere si in spatiile comune; - Parcare pazita la Hotel Delta; serviciu cu plata. Sistem de servire al meselor si bauturilor: - In regim bufet: mic dejun (07:30-09:30), gustare (10:30-11:30), pranz (12:30-15:00), gustare (17:00-18:00) si cina (19:00-21:30). Acestea vor fi servite in spatii special amenajate in cadrul unitatii hoteliere unde beneficiati de serviciile de cazare. Serviciile incep in prima zi de cazare cu cina. - Gustarea de dimineata se compune din doua dintre urmatoarele produse: fructe, fursecuri, crostata, chec etc. - Gustarea de dupa-amiaza se compune din doua dintre urmatoarele produse: pizza, focaccia, inghetata, compot de fructe, fructe, etc. - Bauturile alcoolice si non-alcoolice incluse se pot servi astfel: - Baruri restaurante in timpul programului de servire al meselor principale: apa, sucuri naturale si carbogazoase, cafea, ceai, bere draft, vin alb/roze/rosu draft, bauturi alcoolice. - Baruri plaje in intervalul 08:00-19:00: apa, sucuri naturale si carbogazoase, cafea, ceai, bere draft. - Piano Bar in intervalul 08:00-24:00: apa, sucuri naturale si carbogazoase, cafea, ceai, bere draft, vin alb/roze/rosu draft, bauturi alcoolice. - Bar piscina in intervalul 08:00-19:00: apa, sucuri naturale si carbogazoase, cafea, ceai, bere draft. - Lobby Bar California in intervalul 08:00-24:00: apa, sucuri naturale si carbogazoase, cafea, ceai, bere draft, vin alb/roze/rosu draft, bauturi alcoolice. - Bar piscina California in intervalul 08:00-23:00: apa, sucuri naturale si carbogazoase, cafea, ceai, bere draft pe toata durata zilei. Bauturi alcoolice si vin alb/roze/rosu draft in timpul programului de servire al meselor principale. - Bauturi alcoolice incluse: whiskey, vodka, vermut alb/rosu, crema de whiskey, gin, digestiv. Clubul Copiilor - TOTUL INCLUS pentru turistii Cohotels - Casa cu Povesti: pe scena de sub cupola teatrului din parcul de distractii aBaby Landa vor fi prezentate zilnic spectacole interactive de teatru pentru copii, sustinute de actori profesionisti. - Centrul de Dans si Atitudine: cursurile de initiere in dans si expresie corporala vor fi insotite de cursuri Zumba pentru mamici si copii. - Atelierul de Creatie: intr-un spatiu special amenajat, animatori profesionisti ii vor introduce pe copii in fiecare zi in tainele modelajului, picturii, artei origami. O expozitie va reuni, saptamanal, cele mai reusite creatii ale micilor cursanti. - Scoala de Teatru: pentru toti copiii pasionati de actorie, o trupa de profesionisti va sustine zilnic cursuri de initiere in acest univers fascinant. Un spectacol saptamanal, va da ocazia punerii in practica a celor invatate. - Plaja Copiilor: o intreaga plaja apartinand grupului Cohotels este amenajata cu tobogane si jocuri gonflabile. O echipa de animatori profesionisti se va dedica organizarii jocurilor si concursurilor pentru cei mici. Pe langa amenajarile de plaja, special pentru mamici, tatici si bunici vor fi puse la dispozitie jocuri de table si sah. - Babyland (16:30-22:00): Unicul parc de distractii interactive pentru copii din Sudul litoralului. Aici veti gasi instalate noile modele de tobogane, plase elastice si curse cu obstacole. In fiecare seara, petrecerile tematice si parada personajelor de poveste ii vor avea ca invitati speciali pe Batman, Spiderman, zana Ariel si mai vechii eroi din povestirile cu pirati si indieni. - Gradinita cu program de babysitting (09:00-11:30 si 16:30-19:00): locul in care iti poti lasa copilul sub atenta supraveghere a animatorilor hotelului. Pentru copii cu varsta cuprinsa intre 3 si 12 ani. Situata in incinta hotelului California. *Consumatia de la barul Babyland-ului este contra cost. - Primul si al 2-lea copil intre 0 - 11,99 ani cazati in camera cu doi adulti, beneficiaza de gratuitate 100% la cazare si masa, cu pat suplimentar inclus (maxim 1 / camera). Persoanele cu varsta peste 7 ani achita supliment conform tarifelor din tabel, persoanele peste 18 ani achita loc intreg in camera; - Toate tipurile de camera includ servicii de masa pentru 2 persoane. Pentru persoanele peste 12 ani se achita supliment/zi conform tarifelor din tabel, persoanele peste 18 ani achita loc intreg in camera; - In camerele duble family se pot caza maxim 4 persoane. Aceastea sunt prevazute cu pat matrimonial si 2 paturi suprapuse de o persoana. Sunt acceptate familiile formate din 2 adulti si 2 copii cu varsta peste 7 ani; - In apartamente se pot caza maxim 4 persoane. Acestea sunt formate din living cu canapea extensibila pentru 2 persoane si dormitor. - Nu se accepta cazarea cu animale de companie. - Este obligatorie purtarea bratarii de identificare (primita de la receptia hotelului), pe toata perioada sejurului. - Sanatatea si siguranta oaspetilor si angajatilor nostri sunt extrem de importante pentru noi, de aceea am implementat o serie de masuri de prevenire in linie cu recomandarile autoritatilor. De asemenea, ne rezervam dreptul sa efectuam modificari asupra programului de functionare si asupra destinatiilor spatiilor comune. Tarifele nu includ taxa hoteliera care este stabilita de fiecare Consiliu Local in parte, aceasta avand o valoare de 5 lei/zi/adult, conform HCL 283/23.12.2020.